piątek, 29 czerwca 2018

Moja toaletka

Każda dziewczyna stara się o siebie dbać.  Malujemy się, chodzimy do fryzjera, kupujemy modne ciuchy... Tak więc, każda z nas potrzebuje swojego małego konta do wykonywani tych wszystkich rzeczy. Dla mnie takim miejscem jest moja toaletka, którą możecie zobaczyć niżej na zdjęciu. Kupiłam ją w bardzo przystępnej cenie na ALLEGRO ! Nawet sama ją złożyłam! Poniżej kilka informacji o tej toaletce <3







Moja toaletka nie jest jakaś super wielka, więc też mniej rzeczy się w niej mieści. Ja osobiście nie używam zbyt wielu kosmetyków, więc też jej wielkość w 100% mi odpowiada :)
Zacznijmy od początku. Na zewnętrznej części toaletki znajdują się te przedmioty, które mogą sobie stać i dobrze wyglądają. Są to przede wszystkim moje perfumy i podkłady oraz oczywiście ukochane pędzle Lelani . Ulubiony perfum z widocznych na zdjęciu to mgiełka Miss Relax. Możecie tam zobaczyć jeszcze m.in. mgiełki Bath & Body Works , zapach Wonderflower oraz podkład The One.




Pierwsza szufladka którą "odwiedzamy" przeznaczona jest dla wszystkich kosmetyków o podobnym kształcie, czyli w pędzelku, tubce itp. Są to m.in. korektor Lovely, szminki Freedom, tusze The One, pomadka The One, oraz kredka do oczu Wibo. 


Druga szufladka przeznaczona jest głównie na cienie do oczu. Na zdjęciu możecie zobaczyć m.in. cienie marki Lovely, oraz puder Isana. 


W toaletce znajdują się jeszcze dwie duże szuflady. Pierwszą przeznaczyłam na kosmetyki do włosów, m.in. odżywkę Elseve, szczotkę Tangle Teezer i oczywiście przybory tj. gumki i spinki do włosów.



No i ostatnia już szufladka, to w sumie takie MISZ MASZ, bo trzymam tam rzeczy z różnych kategorii. Możemy tak znaleźć wszelkiego rodzaju kremy, waciki, patyczki higieniczne, itp. rzeczy.
Jeśli chodzi o moich ulubieńców z tej szufladki, to jest to krem do twarzy Essentials, oraz krem do rąk Dream Cream. 

A wy? Gdzie przechowujecie swoje kosmetyki? Macie swój mały kąt? Piszcie w komentarzach <3
A tymczasem zapraszam na mój FANPAGE :) Miłego dnia!

31 komentarzy:

  1. Mam swój kosmetyczny kącik i ci powiem że mam identyczną toaletkę i kupiłam również na allegro! ;) Widzę podkład z Giordani, oraz cienie Lovely i pędzle z Lelani - również posiadam hehe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz ;) Podkład Giordani to oczywiście Oriflame, czyli firma z której mam największą ilość kosmetyków <3

      Usuń
  2. Toaletka to moje marzenie :) Również nie posiadam niezliczonej ilości kosmetyków, więc wielkość jest idealna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, powiem Ci że na początku myślałam tak jak ty - to było moje marzenie ! Przeglądałam zdjęcia na Pintereście, oglądałam te toaletki i wreszcie udało mi się kupić. Mam ją już kilka miesięcy, i coraz częściej myślę że to był dobry wybór. Nawet nie chodzi o ten makijaż, ale o samo przechowywanie. Wszystko wygląda czysto i jest ukryte. Polecam ! <3

      Usuń
  3. Kosmetyki trzymam w szafce. Nie mam takiej toaletki i nawet nie miałabym gdzie jej postawić, na jednym biurku laptop itp a na drugim keyboard, no i mam dużo książek, gazet. Ale muszę przyznać, że twoja toaletka bardzo mi się podoba.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba :) U mnie też nie miałaby gdzie stać, gdyby nie remont pokoju i wyrzucenie kilku zbędnych rzeczy :D

      Usuń
  4. Ładna jest :) ale dla mnie byłaby za mała niestety :P sama mam molocha z Ikei, który na szerokość ma 120 cm xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, to oczywiście zależy od potrzeb każdego z nas :)

      Usuń
  5. Ładna toaletka. Ja mam zamiar dopiero jakąś kupić bo moje kosmetyki trzymam w 3 szufladach w komodzie... dużą czeka kosmetyków mam taką samą jak Ty; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, kiedyś miałam podobną. Dziś takie bajery mają już tylko moje dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. toletka piękna! jak będę miałaswoje mieszkanie to też na pewn taką sobie sprawię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bardzo polecam :) Zdecydowanie pomaga utrzymac porządek w kosmetykach, co jet jej największą zaletą :)

      Usuń
  8. Bardzo ładną masz tą toaletkę, marzy mi się taka :D

    Pozdrawiam oraz obserwuję. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta toaletka! Mi się od dawna taka marzy <3 Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Toaletki są piękne, ale to wszystko... jakoś nie potrafię z nich korzystać i wszystko to co mam zrobić, robię w łazience ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja znowu wiedząc że mam tą toaletkę, staram się z niej jak najczęściej korzystać :)

      Usuń
  11. Śliczna toaletka! Dla mnie byłaby za mała ale w moim przypadku nawet ogromną szafa w łazience nie wystarcza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no widzisz. Ja mam całkiem odwrotnie, bo nie mam tego aż tak dużo :) Taka toaletka jest dla mnie wystarczająca <3

      Usuń
  12. Zazdroszczę Ci takiej toaletki, ja mam zwykłe biurko z paroma pudełeczkami, w których trzymam swoje perełki :D
    Świetny post.
    Pozdrawiam, Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne że masz swój własny kąt do przechowywania tych perełek :)
      Dziękuję <3

      Usuń
  13. zazdroszczę takiej cudnej toaletki :)
    mi marzy się taki własny kącik :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wyglada ta twoja toaletka moja jest z ikea :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeszcze nie spełniłem swojego marzenia o własnej toaletce, ale gdy tylko ustabilizuje się z mieszkaniem to o tym pomyślę :) Twoja prezentuje się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna toaletka! Ja moj kącik mam przy biorku, które służy mi za toaletkę.
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam toaletkę z ikea i w niej trzymam swoje wszystkie kosmetyki, dobrze mieć je w jednym miejscu. Bardzo ładna toaletka :)

    OdpowiedzUsuń