poniedziałek, 2 lipca 2018

Moja wakacyjna wishlista

2. lipca - Według mnie brzmi to bardziej wakacyjnie niż 30. czerwca... Dlatego dzisiaj temat dosyć wakacyjny, inny niz zwykle. Nie wiem jak wy, ale ja często mam tak, że chciałabym coś mieć, ale zawsze znajdzie się jakaś przeszkoda. A to fundusze nie pozwalają, a to nigdzie nie mogę znaleźć upragnionej rzeczy. Tutaj przedstawiam Wam jednak moją bardzo wakacyjną wishlistę :) Zapraszam!


#1. Letnia sukienka w biało-czerwone paski - ZALANDO 



#2. Cienie do powiek MAKEUP REVOLUTION CHOCOLATE ROSE GOLD  - EZEBRA

#3. Żel ALOE SOOTHING GEL- EZEBRA

#4. Strój kąpielowy - H&M



#5. Zegarek - ZEGAREK.NET




I to wszystkie rzeczy z mojej wakacyjnej wishlisty. Zapraszam was na mojego FANPAGE, ale też na innego bloga, który jest prowadzony przez świetną dziewczynę z wielką pasją. Myślę że każdy znajdzie tam coś dla siebie :)
 W komentarzach piszcie, czy spotkaliście się już z którymś produktem z powyższej listy. Na każdy komentarz odpowiem <3 Miłego dnia!

16 komentarzy:

  1. Sukienka o zegarek są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie rzeczy ♥️ Bardzo zainteresował mnie ten produkt z aloesem 😃 widziałam go już kilka razy i muszę w końcu sama wypróbować ;* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też dużo ciekawych opinii o nim słyszałam dlatego znalazł się na moim blogu 😊

      Usuń
  3. Cudna jest ta sukienka w paski! Uwielbiam paski haha :D
    Strój kąpielowy też by mi się przydał!
    Pozdrawiam, Agnieszka.
    www.facebook.com/photobyagnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Tę paletę z revolution bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja słyszałam o niej tyle dobrego, że musiałam ją tutaj wrzucić :)

      Usuń
  5. Polecam te cienie z Makeup Revolution. Nie zawiedziesz się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna pozytywna opinia :) Teraz te cienie będą u mnie na pierwszym miejscu :D

      Usuń
  6. sukienka cudowna <3 a tą paletkę planuję sobie kupić :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ta sukienka bardzo mi się spodobała jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też od razu przypadła do gustu, gdy tylko zobaczyłam jej zdjęcie na ZALANDO :D

      Usuń