pi膮tek, 6 lipca 2018

Lato ?

Dzie艅 dobry 馃槉
Nie by艂o mnie tutaj kilka dni, ale tak jak pisa艂am na fanpage'u tak pisz臋 tutaj: po prostu, chcia艂am zrobi膰 sobie kr贸tki odpoczynek od wszystkiego 馃槅
Ale ju偶 wracam z kolejnym postem jeszcze bardziej nietypowym ni偶 poprzednie. A mianowicie - Lato ?

Wiem 偶e w wi臋kszo艣ci miast w Polsce pogoda dopisuje od pocz膮tku wakacji. Ja niestety tego szcz臋艣cia nie mia艂am, gdy偶 pod koniec czerwca pogoda u nas si臋 zepsu艂a i musia艂am ogl膮da膰 ca艂ymi dniami tv. Nie by艂o szans wyj艣膰 na spacer, czy spotka膰 si臋 ze znajomymi. Dopiero w tym tygodniu zawita艂o s艂o艅ce i ogromny upa艂. Zanim ten 艣wietny czas si臋 sko艅czy, postanowi艂am wrzuci膰 na bloga kilka zdj臋膰 z ostatnich letnich dni 馃槉
A jaka pogoda u Was ? Mam nadziej臋 偶e 艣wietnie si臋 bawicie 馃榾
Mi艂ego dnia !







Zapraszam Was na mojego Fanpage oraz na bloga 艣wietnej dziewczyny:
 http://artmusicwritelife.blogspot.com/?m=1

6 komentarzy:

  1. Ja totalnie uwielbiam lato, zdecydowanie moja ulubiona pora roku :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja lubi臋 lato, ale chyba wol臋 jesie艅. Te piekne kolory, ostatnie promienie s艂o艅ca, no i oczywi艣cie moje urodziny :D

      Usu艅
  2. U mnie od kilku dni coraz cieplej co za tym idzie ja coraz gorzej si臋 czuj臋 :/ te upa艂y bardzo 藕le na mnie wyp艂ywaj膮 i niestety latem ze mn膮 bywa r贸偶nie.
    Co do Twojego postu to 偶ycz臋 Ci s艂oneczka i udanych,s艂onecznych dalszych dni lipca :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  3. U mnie pogoda jest w kratk臋, raz tak a raz tak. Nie podoba mi si臋 to, mam nadziej臋 偶e jeszcze wszystko si臋 unormuje i b臋dzie ciep艂o i pi臋knie :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsu艅
  4. U nas ostatnio upa艂y, jedynie dzi艣 pada艂o i si臋 och艂odzi艂o troch臋 ale to dobrze bo jest czym oddycha膰 od razu. :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. U mnie aktualnie za oknem szaro, buro i ponuro i co lepsze- zupe艂nie mi to nie przeszkadza, bo kocham jesie艅. :)

    OdpowiedzUsu艅