czwartek, 28 czerwca 2018

Ulubieńcy czerwca

Okey, wiedząc że za kilka dni zaczyna się lipiec postanowiłam zrobić małe podsumowanie czerwca, i przedstawić Wam ulubieńcow tego miesiąca. Jest ich kilka, co prawda z różnych kategorii, ale są to produkty, które naprawdę, szczerze polecam! Zapraszam do czytania <3

Moim pierwszym ulubieńcem czerwca, jest tusz do rzęs "THE ONE" Oriflame.  Jestem konsultantką Oriflame, w związku z czym testuję wiele kosmetyków, mam okazję dostać je w promocyjnych cenach, no i wiadomo że jeśli sama z nich korzystam, to klienci mogą sprawdzić ich jakość na żywo. Tak więc, nic dziwnego że właśnie jednym z moich ulubieńców jest ten tusz :)
Reklamuję go tutaj oczywiście dlatego, że u mnie świetnie się sprawdził. Ma bardzo elastyczną szczoteczkę, co pozwala wykonywać różne ruchy. Dodatkowo szczoteczka ta pozwala dokładnie rozczesać rzęsy, które dzięki niej się nie sklejają



Kolejną rzeczą jaką serdecznie polecam, jest film "THE KISSING BOOTH" powstały na podstawie książki o tym samym tytule. Trafiłam na niego przez przypadek, na jakiejś Facebook'owej grupie dla miłośników książek <3 Od razu obejrzałam. Film opowiada zarówno o wartości przyjaźni z dzieciństwa, jak i o nastoletniej miłości. Kończy się bardzo pozytywnie :) Zobaczcie sami! 



Oczywiście, w moich ulubieńcach czerwca nie mogło zabraknąć ukochanych pędzli do makijażu "LELANI". Jestem z nich bardzo zadowolona! Kupiłam je na ALLEGRO, w bardzo niskiej cenie. Ich jakość jest świetna, włoski nie wypadają, a dostawa zajęła 3 dni <3 
Jeśli więc poszukujecie czegoś podobnego, to serdecznie polecam. 


Musiałam dodać tutaj jeszcze jeden produkt, a mianowicie szminkę "FREEDOM". Jest to marka tanich kosmetyków, co miało by się wiązać z ich złą jakością, a jest całkiem inaczej! Pomadkę FREEDOM zdobyłam również przez przypadek, w PEPCO. Oczywiście wybrałam bardzo soczysty odcień, który możecie zobaczyć na zdjęciu. I tak jak pisałam wyżej, szminka jest świetna, dobrze wygląda na ustach, i przede wszystkim jest bardzo wydajna 💋



No i ostatni już ulubieniec, trochę z innej półki. Jest to jeden z bardzo ciekawych profili na INSTAGRAMIE, a mianowicie KSTUDYING_. Profil ten związany jest głównie z nauką, ale nie tylko. Serdecznie Was tam zapraszam <3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz